Поліцейський офіцер громади Владислав Мандзюк попереджає громадян про види шахрайства, та як не стати їхньою жертвою.

  • 678

Шановні громадяни!

Вкотре застерігаємо вас, що мають місце непоодинокі випадки афер, і найпоширеніші з них – це «купівля неіснуючого товару в інтернеті», «ваш родич в поліції - потрібні гроші для його визволення» та «ваша банківська картка заблокована або зафіксовані спроби несанкціонованого втручання у ваш рахунок – назвіть ваші особисті дані».  Пам’ятайте, надійний захист від дій аферистів - Ваша пильність, обережність та інформованість. 

Декілька порад, як не втрапити на «гачок» афериста:

- не розкривайте особистої інформації невідомим особам;

- у жодному випадку не розголошуйте секретних кодів ваучерів поповнення, даних кредитної картки, паспортних даних;

- пам’ятайте: ви не можете стати переможцем акції, не узявши в ній участі;

- будьте уважні, якщо назва організації, від імені якої прийшло повідомлення (банк, мобільний оператор), є в тілі повідомлення, а не в полі «відправник». Наприклад, відправником значиться невідомий номер, а в тілі SMS написано «Поверніть борг по кредиту! Банк N». Ймовірно, це є хитрість шахраїв, які використовують у власних цілях відомий бренд.

- При будь-яких підозрах на шахрайство негайно повідомте оператора або правоохоронні органи.

В разі, якщо Ви стали жертвою шахраїв або Вас намагалися обдурити невідомі особи, негайно повідомте про це в органи Національної поліції за телефоном «102», адже швидке отримання працівниками поліції інформації сприяє оперативному розкриттю кримінального правопорушення та затриманню зловмисників.

Фото без опису