Староушицька громада
Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область

Оголошення

 

ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСДІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ в результаті експлуатації каналізаційних очисних споруд у смт. Стара Ушиця після реконструкції

 

 

 

 Староушицька селищна  рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Староушицького ліцею Староушицької ОТГ.

 

Комісія з конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна Староушицької селищної  об’єднаної територіальної громади оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна.

 

 

Оголошення про заборону спалювання листя та сухої трави

 

Заява про наміри. Реконструкція існуючих каналізаційних очисних споруд із будівництвом нових для більш ефективної очистки господарсько-побутових стічних вод

14 серпня 2019 року

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

Староушицька селищна рада повідомляє

 

23.07.2019 об 11.00 в адміністративному приміщені Староушицької селищної ради, сесійна зала, відбудеться громадське обговорення детального плану території земельних ділянок що знаходиться на території Староушицької селищної ради за межами населених пунктів (Крушанівська підстанція), для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій (будівництво сонячної електростанції).

 

Запрошуються жителі сіл, селища, керівники підприємств, установ, організацій, депутати селищної ради.

 

 

Виконавчий комітет  Староушицької селищної ради

 

 

                       ОГОЛОШЕННЯ

                       Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Детального плану території земельних ділянок комунальної власності, для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій на території Староушицької селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області

 

Інформація  про замовника:

Староушицька селищна рада Кам’янець-Подільського району Хмельницької області в особі селищного голови  Тимчука Анатолія Сергійовича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Адреса : 32385, Україна, Хмельницька обл., Камянець-Подільський р-н, смт. Стара Ушиця, вул. Українська, б.5, тел.: (03849)-9-94-82, (03849)-9-95-65,  email: starauchutsarada@ukr.net.

 

Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

Детальний план території - містобудівна документація, яка розробляється для окремих об’єктів, що знаходяться за межами населених пунктів та має зв'язок зі схемою планування території даного району.

Детальний план виконується на місцевому рівні з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації територій, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці. Визначає територіальний розвиток на проектний період з урахуванням перспектив, обґрунтованих раціональним використанням територіальних та природних ресурсів, а також з метою оптимальної функціональної організації поселення, яка має забезпечувати розвиток та реконструкцію сільського поселення, найкращі умови проживання та праці.

 

Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

Рішення Староушицької селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області «Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок комунальної власності, для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій ТОВ «ЕКО-ФОТУРЕ «КРУШАНІВКА» № 01 від 07.06.2019 року.

Територія, яка розглядається даним детальним планом, знаходиться в західній частині Староушицької селищної рада Кам’янець-Подільського району Хмельницької області.

Земельні ділянки, що розглядаються даним ДПТ перебувають в комунальній власності Староушицької селищної рада Кам’янець-Подільського району Хмельницької області та передбачаються в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ФОТУРЕ «КРУШАНІВКА».

На основі комплексної оцінки території, з врахуванням раніше розробленої містобудівної документації, даним детальним планом території прийнято рішення, щодо комплексного розвитку території проектування для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій.

З метою всебічного і ґрунтовного аналізу та об’єктивних висновків була проаналізована Схема планування території Кам’янець-Подільського Хмельницької області, проведено огляд в натурі території проектування.

 

Так, в ході даного аналізу, було визначено за доцільне розміщення об’єктів альтернативної енергетики на проектованих земельних ділянках.

Ділянки проектування не знаходяться в межах санітарно-захисної зони жодного з сусідніх промислових чи сільськогосподарських підприємств.

Територія, яка розглядається даним детальним планом складається  з трьох земельних ділянок, цільове призначення яких:

- кадастровий № 6822481500:05:013:0002, загальною площею 30.00га (01.08 Для сінокосіння і випасання худоби);

- кадастровий № 6822455800:05:002:0253, загальною площею 12,9843га (16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам));

- кадастровий № 6822484500:03:012:0001, загальною площею 7,914 га12,9843га (16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)).

Зміні цільового призначення підлягають земельні ділянки, що розглядаються даним ДПТ, загальною площею 51,8983 га – 14.01 Для розміщення, будівництва, експлуатації  та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, згідно ст. 20 Земельного Кодексу України.

Основний під’їзд до території проектування, здійснюється ґрунтовим проїздом, що має сполучення з територіальною автомобільною дорогою державного значення Т2317, сполученням Кам’янець – Подільський – Стара Ушиця, що проходить на північ від території проектування.

Відстань від території, що розглядається ДПТ, до залізничної станції Кам’янець-Подільський, по автомобільним дорогам з твердим покриттям, близько – 30 км.

Крім розташування об’єкту альтернативної енергетики, інших видів використання територій не передбачено.

При розробленні даного ДПТ передбачено комплексний благоустрій території, зокрема:   благоустрій технологічних проїздів, збереження та впорядкування зелених насаджень спеціального призначення. Обов’язковий перелік елементів благоустрою для виробничих територій повинен відповідати вимогам ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій».

Проектними рішеннями передбачається влаштування можливості периметральних проїздів по території шириною 4,5 м з розворотними майданчиками. В районі головного заїзду на територію електростанції  розташовується пост охорони.

Ділянки по периметру повинні мати огорожу, камери спостереження та освітлення.

На території, що розглядається даним ДПТ елементами благоустрою є:

- покриття проїзної частини пішохідних доріжок (бруківка);

- з будівель та споруд системи вивезення побутових відходів (урни та контейнери для сміття);

- засоби для обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами (ліхтарі освітлення, інформаційні стенди);

- технічні засоби регулювання дорожнього руху (дорожні знаки);

- малі архітектурні форми (огорожі, ворота, лавки садові).

Освітлення фасадної групи будівель повинно відповідати вимогам ДБН В.2.5-28.

Заходи, що впливають на всі компоненти середовища і в цілому покращують санітарно-гігієнічні умови:

проведення забудови згідно з наміченим документацією функціональним

зонуванням;

встановлення та організація санітарно-захисних зон;

інженерна підготовка території та вертикальне планування, благоустрій,

озеленення, влаштування твердого покриття технологічного під’їзду та проїздів.

 

Ймовірні наслідки.

а) для довкілля:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування детального плану території Староушицької селищної ради, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

- кліматичні фактори; у тому числі для здоров’я населення;

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на здоров’я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом;

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на територій з природоохоронним статусом.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

 

Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

Плюси використання сонячних електростанцій:

Сонячна енергія - це відновлювальна енергія, яка не може вичерпатися (принаймні в масштабах людського мислення). В запасі у нас є ще мінімум 5 мільярдів років, щоб використовувати Сонце для отримання електроенергії. Цього більш ніж достатньо, враховуючи те, що запаси нафти, газу і вугілля можуть вичерпатися в найближчі сторіччя.

Екологічність. Отримання сонячної енергії за тією технологією, яка застосовується зараз (за допомогою сонячних панелей), абсолютно не шкодить навколишньому середовищу. А ті забруднення, які виникають при виробництві та транспортуванні сонячних систем мізерно малі в порівнянні з тим, яку шкоду екології планети завдає видобуток традиційних корисних копалин.

Великі можливості використання. Кількість сонячного випромінювання, що потрапляє на Землю, настільки велика, що в кілька десятків тисяч разів перевищує потребу в ньому всього людства. Це означає, що при правильній організації використання цієї енергії на всій планеті, людство зможе забезпечити себе постійним потоком електроенергії всього з одного джерела. При цьому, завдяки його відновлюваності, ми не зможемо перевищити свої потреби і привести до нестачі ресурсів.

Висока технологічність процесу. Пам'ятаєте, як робочі видобувають вугілля? А нафту? Це дуже масштабний процес, який пов'язаний не тільки з великими трудовими витратами, а й із значною небезпекою для життя. У технології отримання сонячної енергії роль людини зведена до мінімуму, та й процес виробництва не можна назвати ризикованим.

Доступ до сонячної енергії можна отримати в будь-якій точці світу за рідкісним винятком (міста крайньої півночі, де день може тривати щонайбільше декілька годин). Ні в однієї країни не може бути привілеїв у доступності до цього джерела, так як тут можливості в усіх рівні. Різниця лише в рівні розвитку технологій, але це вже інше питання.

Простота експлуатації. Сонячні станції, особливо домашні, практично не вимагають технічного обслуговування. Декілька разів на рік вимагають очищення модулі, в іншому ж станція стабільно служить в середньому 25 років. До речі, великий плюс сонячних електростанцій - їх безшумність.

Економія. Слід відразу сказати, що мова йде про економію в довгостроковій перспективі. У багатьох країнах працюють різні державні програми, спрямовані на заохочення використання громадянами та підприємцями альтернативних джерел енергії. Так, в Україні діє «зелений тариф» - завищена ціна, за якою держава купує електроенергію, отриману альтернативним екологічним способом.

 

Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

доповіді про стан довкілля;

статистичну інформацію;

інформація, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДПТ дані моніторингу стану довкілля;

інша доступна інформація.

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планованої діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, санітарних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища.

Розробити  комплекс заходів, спрямований на виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки впливу на стан навколишнього середовища та здоров'я населення будь-якого виду планованої господарської діяльності:

вивчити в регіональному плані природні умови території, яка межує з ділянкою розміщення планованої діяльності, включаючи характеристику поверхневих водних систем, ландшафтів (рельєф, родючі ґрунти, рослинність та ін.), геолого-гідрогеологічні особливості території та інших компонентів природного середовища;

- розглянути природні ресурси з обмеженим режимом їх використання, в тому числі водоспоживання та водовідведення, забруднення атмосферного середовища;

- оцінити можливі зміни в природних і антропогенних екосистемах;

- визначити шляхи мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище і біоту;

- зібрати та проаналізувати інформацію про об’єкти розміщення відходів (види та обсяги відходів, місця їх накопичення, природоохоронні споруди, експлуатаційні можливості).

- повідомити громадськість про ефективність проекту і можливі екологічні наслідки.

В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного і стабільного соціально – економічного розвитку громади та підвищення якості  життя населення.

 

Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Заходи, що впливають на всі компоненти середовища і в цілому покращують санітарно-гігієнічні умови:

проведення забудови згідно з наміченим документацією функціональним

зонуванням;

встановлення та організація санітарно-захисних зон;

інженерна підготовка території та вертикальне планування, благоустрій,

озеленення, влаштування твердого покриття технологічного під’їзду та проїздів.

Суперечливим є питання абсолютної безпеки технологій (з розташування сонячних модулів)  для навколишнього середовища. Звичайно, це не атомна енергетика і не видобуток нафти, газу, проте на цьому етапі розвитку «сонячних» технологій при виготовленні батарей використовуються шкідливі речовини, які тим чи іншим чином можуть нашкодити природі. Вже готові зразки (фотоелементи) містять отруйні речовини, такі як свинець, кадмій, галій, миш’як.

Що стосується терміну служби перетворювачів (30-50 років), то тут виникає проблема подальшої переробки віджилих модулів, а вирішення питання їх утилізації досі не знайдено. Недоліком процесу видобутку енергії є так звана непостійність. Сонячні системи не здатні працювати вночі, а ввечері й у ранкових сутінках ефективність станцій падає у кілька разів. 

Серйозний вплив створюють і погодні фактори. Багато хто нарікає на відносну дорожнечу сонячних елементів, недостатню ефективність у плані матеріальних витрат та окупності (наразі). «Підводним каменем» функціонування сучасних «сонячних ферм» стає проблема технічної підтримки та обслуговування. Розробники стверджують, що інтенсивний нагрів фотоелементів істотно знижує ефективність системи в цілому, тому тут потрібно передбачати вирішення проблеми організації охолодження модулів. Також сонячні батареї необхідно періодично чистити від пилу і бруду, а в разі роботи з установкою площею кілька квадратних кілометрів з очищенням можуть виникнути значні труднощі. 

Таким чином, в ідеальної, на перший погляд, технології видобутку енергії навіть сьогодні є цілий ряд недоліків, проте кожен день технологічного прогресу зможе викорінювати один недолік за одним, тому це питання часу.

На разі в Україні продовжується розробка органічних сонячних модулів та будівництво заводу по їх виготовленню. Хоча на даному етапі ККД таких батарей істотно нижчий за ККД «традиційних» кремнієвих модулів, проте і вартість їх нижча у 10 разів, а відтак знижується термін окупності «сонячних проектів». До того ж застосування таких батарей знімає гостре питання утилізації відпрацьованих модулів.

Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) в ДПТ за межами населених пунктів не розробляється відповідно до ДБН Б.1.1-14-2012 «Склад та зміст детального плану території».

 

Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

5) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

6) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

7) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-6 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки «Детального плану території земельних ділянок комунальної власності, для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій на території Староушицької селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» подаються до Староушицької селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області.

Адреса : 32385, Україна, Хмельницька обл., Камянець-Подільський р-н, смт. Стара Ушиця,

 вул. Українська, б.5, тел.: (03849)-9-94-82, (03849)-9-95-65,  email: starauchutsarada@ukr.net.

Контактна особа : Никуляк Віталій Васильович.

Зауваження  та пропозиції до заяви  про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються  протягом 15 днів з дня її оприлюднення.

 

 

З повагою, Голова Староушицької селищної ради                                                     Тимчук А.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

 

           Комісія з конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення

незалежної оцінки комунального майна Староушицької селищної  об’єднаної територіальної громади оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна.

 

1. Конкурс відбудеться   14 червня 2019 року о 10 годині 00 хвилин  в адміністративному приміщені Староушицької селищної ради – сесійна зала.
2. Оцінка приміщень  
площею 26,5 кв. м, приміщення  площею 27,1 кв. м, та приміщення  площею 11,5 кв. м ,що знаходяться в Нефедіївській гімназії ,с.Нефедівці  по вулиці  Миру, 17        проводиться з метою подальшої передачі їх в оренду.
3. Кінцевий термін подання документів   12 червня   2019 року. 
4. Претенденти подають до комісії конкурсну документацію в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс» із зазначенням об’єкта і дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

До підтвердних документів, поданих на конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, належать: 
 - заява про участь у конкурсі з відбору суб’єктів оціночної діяльності за встановленою формою (додаток 2); 
 - копії установчого документа претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента - юридичної особи); 
 - копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі і яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про оцінку майна; 
 - письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами, а також копії кваліфікаційних документів оцінювачів; 

  • копія сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту відповідно до чинного законодавства України;
     інформація про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним, з незалежної оцінки майна, у тому числі подібного майна тощо); 
      згода на обробку персональних даних.

Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити: 
 - пропозицію щодо ціни виконання робіт; 
 - пропозицію щодо строку виконання робіт (у календарних днях), якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу;

5.  Конкурсна документація подається за три робочі дні до оголошеної дати проведення конкурсу (включно).

6. Претендент має право відкликати свою заяву до дати проведення конкурсу, повідомивши про це письмово голову комісії.

 

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

           Комісія з з проведення конкурсів на право оренди комунального майна Староушицької селищної  об’єднаної територіальної громади

оголошує конкурс на право оренди

 

1. Конкурс відбудеться 15 травня  2019 року о 10 годині 00 хвилин  в адміністративному приміщені Староушицької селищної ради – сесійна зала.
2. Право оренди приміщень, площею 19,2 кв. м, та 20,3 кв. м, що знаходяться в будівлі загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  по вулиці Центральній, 49 в с.Гораївка.

3. Кінцевий термін подання документів 13 травня  2019 року. 
4. Претенденти подають до комісії конкурсну документацію в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс» із зазначенням об’єкта і дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

5. Пропозиції надсилати за адресою: Староушицька селищна рада, 32385, вул..Українська,5, смт. Стара Ушиця, Кам’янець-Подільський р-н, Хмельницька обл.тел. 99 -4- 82, 99-5-65

 

 

ЗАЯВА

про участь у конкурсі на право оренди комунального майна Староушицької селищної  об’єднаної територіальної громади

 

Заявник _______________________(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця)

Керівник ______________________(прізвище, ім’я та по батькові; посада)

Ідентифікаційний код заявника за ЄДРПОУ, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті) ____________________________________________

Місцезнаходження (місце проживання) ______________(телефон, телефакс)

Просимо дозволити взяти участь у конкурсі на право оренди комунального майна Староушицької селищної  об’єднаної територіальної громади ________________________________________________    ______________________________________________________________(повна назва об’єкта)

 

 

"___" ____________ 20___ року                                                   ___________________ (підпис)

  (дата заповнення заяви)                                                  М.П.

 


 

 

 

 

УВАГА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»

 

             Кам’янець-Подільське управління ГУ ДФС у Хмельницькій області повідомляє про проведення сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»:

 

  • з начальником Кам’янецьПодільської ДПІ Чесньовською Ніною Володимирівною, тел.3-94-96 на тему «Особливості подання звітності за 2018 рік», який відбудеться з 10.00 год. по 12.00 год. 08.02.2019 року;

 

  • з начальником відділу обслуговування платників  Лісовим Ігорем Миколайовичем, тел. 502-81 на тему «Декларування доходів громадян за 2018 рік», який відбудеться з 10.00 год. по 12.00 год. 21.02.2019 року.

 

                                                                            Спеціаліст організаційного забезпечення

Кам'янець-Подільського управління  ГУ ДФС

у Хмельницькій області

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

Комісія з конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна Староушицької селищної  об’єднаної територіальної громади

оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна.

1. Конкурс відбудеться 30 січня 2019 року о 10 годині 00 хвилин  в адміністративному приміщені Староушицької селищної ради – сесійна зала.
2.  Проводиться незалежна оцінка :

2.1. приміщень, площею 19,2 кв. м, та 20,3 кв. м, що знаходяться в Гораївській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів по вулиці Центральна, 49;

2.2. гідротехнічної споруди за межами с. Рункошів по вулиці Шевченка, 74, площею 1521,3 кв. м.;

2.3. гідротехнічної споруди в межах с. Лучки по вулиці Гагаріна, 45А, площею 207 кв. м..
3. Кінцевий термін подання документів 28 січня 2019 року. 
4. Претенденти подають до комісії конкурсну документацію в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс» із зазначенням об’єкта і дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією відповідно до норм чинного законодавства.

5. Пропозиції надсилати за адресою: Староушицька селищна рада, 32385, вул..Українська,5, смт. Стара Ушиця, Кам’янець-Подільський р-н, Хмельницька обл..тел. 99 -4- 82, 99-5-65.

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

           Комісія з проведення конкурсів на право оренди комунального майна

Староушицької селищної  об’єднаної територіальної громади

оголошує конкурс на право оренди

1. Конкурс відбудеться 31 січня 2019 року о 10 годині 00 хвилин  в адміністративному приміщені Староушицької селищної ради – сесійна зала.
2. Право оренди приміщень,
площею 20,5 кв. м, та 14,8 кв. м, що знаходяться в Староушицькому будинку культури по вулиці Соборна, 9а.(перший поверх),  

3. Кінцевий термін подання документів 29 січня 2019 року. 
4. Претенденти подають до комісії конкурсну документацію в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс» із зазначенням об’єкта і дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

5. Пропозиції надсилати за адресою: Староушицька селищна рада, 32385, вул..Українська,5, смт. Стара Ушиця, Кам’янець-Подільський р-н, Хмельницька обл..тел. 99 -4- 82, 99-5-65